BMW lansează un serviciu care să concureze cu Uber

de: Andreea Cuzub
18 07. 2018
crainsnewyork.com

Subsidiara BMW, ReachNow, lansează un serviciu de car-sharing. Va fi un concurent serios, din câte se anunță, pentru Uber.

Utilizatorii serviciului de car-sharing ReachNow vor regăsi două opțiuni în aplicația lor: una prin care pot chema imediat o mașină și alta cu care vor putea să planifice o călătorie în avans (chiar și cu o săptămână înainte).

Călătoriile vor costa 2,4 de dolari pe km plus 0,4 de dolari pe minut (cu un preț minim al cursei de 3,24 dolari). Sunt prețuri similare cu unele dintre serviciile oferite de Uber.

Deoarece nu va fi cea mai ieftină plimbare în oraș, BMW și ReachNow se concentrează pe un set de avantaje care speră că îi vor atrage pe clienți. Printre acestea, se numără câteva condiții pe care șoferul le poate asigura atunci când utilizatorii își programează din timp o cursă.

Astfel, clienții ReachNow vor putea solicita ca mașina să aibă o anumită temperatură sau un anumit post de radio. Cea mai interesantă dintre toate facilitățile, care și-ar merita banii este opțiunea de a-i cere dinainte șoferului să fie tăcut – o adevărată mană cerească după o zi lungă de muncă.

Serviciul de car-sharing ReachNow se diferențiază de Uber și Lyft prin modul în care șoferii sunt plătiți. Șoferii ReachNow vor fi plătiți cu 14,25 de dolari pe oră și vor lucra în schimburi. De asemenea, aceștia se vor putea bucura de un bonus de 5% în fiecare săptămână, dacă reușesc să-și mențină rating-ul între 4,8 și cinci stele.

În plus, ei vor utiliza mașini puse la dispoziție de companie, ceea ce înseamnă că nu trebuie să plătească pentru combustibil, întreținere sau asigurare. BMW nu a menționat când sau unde intenționează să extindă serviciul.